Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-23, 07:59   #8
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Storby: betale dyrt for sentralt eller rimeligere og mer kollektivt?

Dyrt for sentralt i byer her, eller i det minste et sted hvor vi har gangavstand til spisesteder om kveldene. Ofte Airbnb i stedet for hoteller og da i lokale boligområder heller enn midt i sentrum. I Nederland kunne jeg dog godt funnet på å bo i f.eks. i Leiden sentrum istedenfor i Amsterdam. Leiden er en by med like mye sjarm som Amsterdam, masser av butikker og restauranter, men ikke horder av turister, og med veldig god forbindelse til Amsterdam som jeg ville dratt til bare en dag. Det er en studentby, men med mye gammel bebyggelse, kanaler, små gater, masse sykler etc. Jeg bør vel legge til at jeg var skuffet over Amsterdam sist jeg var der, særlig hordene med turister og marihuanastanken som lå over hele byen, selv i køer på museer på formiddagen. Har bodd i Nederland i fire år, da i den Haag

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat