Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-23, 12:06   #531
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2023

Holder fremdeles på med den nestsiste julegaven, men har gjort unna all mathandel. Ikke at det utgjør noe særlig mer enn det vanlige budsjettet, - heller mindre i og med at jeg skal spise andre steder enn hjemme i to dager - men klementiner, brie og en krukke sennepssild ble det. Pluss at jeg tok sjansen på å kjøpe en pakke Fjordland pinnekjøtt. Der jeg er invitert serveres det ribbe og kalkun i år, og siden jeg er veldig glad i pinnekjøtt så havnet det en pakke i korga mi. Pinnekjøtt selges jo bare i større forpakninger, og jeg trenger bare et par pinner, så i dag blir det ferdigmiddag. Koker poteter selv, og tenker å sette kjøttet i steikeovnen i stedet for å varme opp alt i de triste posene.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat