Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-23, 10:15   #19
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.671
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Jeg har et sterkt ubehag, men det er kun knyttet til miljøaspektet. Jeg flyr kun når det er helt nødvendig, om det ikke er mulig å gjennomføre reisen ellers. Da jeg var på kurs med jobben nå nettopp, kunne jeg ikke vært med uten å fly, fordi reisen ville tatt tre døgn hver vei og da måtte jeg hatt en uke fri fra jobb i tillegg til kurset.

Jeg har ingen ubehag knyttet til selve flyvingen, heldigvis. Har aldri flydd så langt som til det kurset jeg var på nå nettopp, men da oppdaget jeg at jeg også sover godt på fly. Men det er nesten ingen steder i verden som gjør meg mer stressa enn flyplasser.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat