Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-23, 15:51   #9
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva er ditt forhold til å fly? Les HI

Ja altså, når jeg skal på jobb så gruffer jeg nok litt for meg selv av feriefolk som virrer og er kaotiske og ikke følger normal flyplass-rutine liksom. Men når vi er på tur med familien, så er vi jo helt lik.

Grunn til at jeg koser meg ombord er at der er det bare meg og musikk/podcast/lydbok og jeg kan sove om jeg vil. Jeg flyr bare når det er nødvendig (jobb), men da koser jeg meg maks mens jeg gjør det - for ingen kan forstyrre meg der.
Koser meg ikke fullt så mye om jeg reiser på ferie med familien min eller jobbtur kollegaer, for da må jeg snakke med folk.