Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-23, 20:45   #980
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.639
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Er ikke akkurat gruff, men jeg blir så veldig påvirket av situasjonen i Gaza. Får hele reklamestyret og forbruksvanviddet opp i halsen, (mer enn vanlig) og unngår så langt det er mulig å bli eksponert for det når det står i en så hjerteskjærende kontrast til det jeg ser og leser fra krigshandlingene. Fokuset mitt er mer der enn på jula i år.

Jeg også. Vi har sagt til alle (som ikke egentlig er så veldig mange) at vi ikke vil ha gaver i år, men at de skal gi det beløpet de ville kjøpt til oss for til en valgfri organisasjon som bidrar i Gaza. Og alle voksne i familien får en symbolsk gave kjøpt på Al Quds og resten av det vanlige gavebudsjettet donert til Gaza. Det ble godt mottatt av nesten alle.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv