Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-23, 17:22   #35
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.890
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du med sko inne i selskap?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er glad i fine sko. Så jeg har med innesko/pensko når jeg er i selskap.

Jepp. Det er en viktig del av antrekket. Dessuten liker jeg å bli litt høyere. Jeg har ofte med sko å skifte til i mer formelle anledninger på restaurant også. Der skyldes at jeg er en utstrakt sekkebruker, og at jeg ofte har gått og sykla et stykke for å komme fram.

Mannen min kan finne på å ha med pensko også. Den 17 år gamle dattera eier ikke pensko, og «lider» under det nå når hun er utenlands og ikke kan låne fra mors - eh - pinlig rikholdige skopark i samme størrelse. 15-åringen har vokst fra penskoa fra konfirmasjonen i vår, og har etterlyst nye.

Ikke spør hvor mange par pensko jeg har i alskens toner av grønt. (Ja; ikke at jeg kan svare heller.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat