Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-23, 21:27   #45
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du spise mat du ikke liker?

Liker egentlig det aller meste. Og klarer ting jeg misliker uten å måtte spytte ut. Rakfisk smakte jeg på, men det ble med en bit. Men det har skjedd meg en gang at jeg rett og slett ble uvel av smaken og ikke klarte å svelge, det var brød med helt vanlig leverpostei fra gul boks. Jeg har spist det tidligere, men da hadde jeg ikke smakt det på mange år.

Ellers så sliter jeg med majones og ting med mye majones i, men det går jo som regel an å unngå.


Sist redigert av Filifjonka : 27-12-23 kl 21:36.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat