Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-23, 12:05   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til langrenn for frosne folk

Jeg har samme problemet. Eller hadde, for nå går vi fortere. Min er ikke helt lik, men jeg har en isolasjonsbukse fra Bergans, som jeg bruker under skibuksa når det er veldig kaldt. https://www.brekkesport.no/bergans-r...RoCdnIQAvD_BwE

Den varmer mye mer enn et ekstra lag med ull. Og så har jeg Dæhlie sin langrennsjakke med ullfôr, og ski/turbukse med børstet innside fra Twentyfour. Shape Pant. Den er så vid at jeg får isolasjonsbuksa under. Og så er LillSport-langrennsvottene med ull-innerhanske det varmeste jeg har funnet til hendene.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat