Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-23, 23:57   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

POLL: Sier du "takk for det gamle" før nyttårsaften?

Jeg diskuterer med flere av mine venner og familie fra Trønderhovedstaden. Ingen av de sier "takk for det gamle" før nyttår. Når vi skilles ad før nyttår i romjulen (eller mellomjula, som de sier), sier de "godt nyttår!" til hverandre.
Jeg, som er vestlending er oppvokst med at man sier "takk for det gamle" før nyttår og sier "godt nyttår!" etter midnatt på nyttårsaften, og videre utover de første ukene i januar når man treffer noen for første gang.

Så hva sier du, og hvor er du fra?

Poll kommer.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 31-12-23 kl 00:22.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat