Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-07, 12:52   #34
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Han bor langt unna (50) mil men som regel klipper han frukttrær og annet som bør klippes i februar når han pleier å være her på Herremannens bursdag. I tillegg er han veldig flink på å vise stor sympati når jeg er syk. Når vi er der (eller han her) så blåser han alltid på den kroppsdelen som gjør vondt om jeg slår meg. Det hjelper.

I tillegg er han en veldig god morfar og pappa. Om han hadde bodd nærmere så skulle han hjelpe oss med å hente Herremannen i barnehagen når det trengs (han hjelper min søster en gang i uken), laget sykkeldekk og annet småtteri som ikke mannen rekker og jeg ikke gidder om jeg har pappa i nærheten.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat