Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-24, 13:00   #70
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.822
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du spise mat du ikke liker?

Kan spise det jeg får servert selv om jeg ikke "liker det". Barna er også oppdratt til å spise det de får. Har aldri spurt dem om de "liker" maten, bare om de er sultne eller ei. En dyd av nødvendighet med den mora. Kokkelering er nok ikke min paradegren. Ene kiden gikk på en smell da hen var fem år, og reiste seg stille og dro meg med på toalettet i selskap. Vel framme med låst dør kom det fram, gjemt i kinnet. Hen kom i vanvare til å forsyne seg med blåskjell for første gang. Syntes det var elegant turnert og lot det gå.

Første gang jeg spiste østers var fordi han som hadde høstet dem satt rett overfor meg i selskap. Bare å la det stå til. Det var greit, jeg kan spise det igjen. Men kommer ikke til å aktivt bestille det.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat