Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-24, 19:05   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.453
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg: smash rooms

Nei, det påvirker kanskje ikke så mye (jeg tenker allerede mitt om folka som gjør dette ) , men jeg syns det er et ganske trist symbol (av mange) på forbrukersamfunnet og hva vi lar oss underholde av.

Har tittet på Instagram, det som er der av nips, glass, vaser, boller og skåler ser helt og brukbart ut. Samtidig har jeg jo jobbet på loppis, og vet hvor mye man må kaste på slutten som ingen vil ha. Og det er nok det som frustrerer mest, at vi har kommet dit at vi har produsert og konsumert så mye, helt uten tanke på hvordan det er produsert, av hvem og hva det blir til at dette er må en gøyal aktivitet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat