Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-24, 09:29   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.720
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vil vi i år?

Ja, Napolibukta og Amalfikysten er også vakkert, men jeg synes Liguriakysten med Cinque Terre var lettere å utforske kollektivt, siden det går tog overalt. På Amalfikysten må man være forberedt på en del stappfulle busser på smale og svingete veier. Og Napoli kan være både og. Veldig travelt, bråkete, skittent og kaotisk, med mye trafikk og mopeder over absolutt alt, men også veldig sjarmerende, en litt sånn elsk/hat-by. Genova opplevde jeg som fredeligere, og gøy å virre rundt i de labyrintaktige smugene i gamlebyen. Og fantastisk sjømat.

Nå er det en stund siden jeg var begge steder da, må jeg tilføye.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 08-01-24 kl 15:52.
My er ikke aktiv   Svar med sitat