Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-24, 15:08   #69
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.724
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg: smash rooms

Ja, for meg handler det nok mest om et litt mer uklart "Liker Ikke", enn rasjonelt begrunnede argumenter og prinsipper. Jeg føler bare en intens motvilje mot å se folk ødelegge eller sløse ut ting med vilje, og greier ikke å se noen glede eller underholdning i det. Det er rett og slett ikke min humor eller min kopp te. Jeg har heller aldri sett humoren i konsept som "jackass" o.l., som går ut på å skade seg selv eller påføre seg selv smerte med vilje, som underholdning. Eller se Harald Rønneberg brekke seg og spy i annethvert program, fordi han tvinger i seg noe han ikke liker, eller snurrer rundt eller noe, mens andre ler seg ihjel og synes tydeligvis det er stor underholdning. Kan ikke begrunne det med annet enn at det FINNES IKKE GØY. For meg altså.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat