Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-24, 14:24   #16
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.018
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filosofi (transperson som eksempel)

Skilpadda beskrev det jeg tenker godt, og som Input er inne på: Det er ganske vanskelig å unngå å gå i baret hvis man overhodet ikke har tenkt gjennom andre måter å leve livet på.

Jeg vil helst unngå å være kjip mot noen ved et uhell, mest for deres del, men også for min egen. Det er både flaut og ubehagelig på andre måter å finne ut at andre har opplevd meg som rasistisk/ableist (hva er ordet for dette på norsk igjen?)/misogynist/heteronormativ, så det vil jeg helst unngå. Det går naturligvis ikke an å unngå å gjøre eller si ting som sårer eller støter andre på noe vis, noensinne, men jeg ville helst foretrekke å vite om det selv.

(Ikke at det er noe jeg tror du driver med, him, men det er ganske sjokkerende hvor mange som får seg til å stille utrolig intime spørsmål om underlivet og seksualvanene til folk som er forskjellige fra seg, særlig når de har drukket. Jeg vet ikke hva jeg ville gjort hvis noen begynte å grave i hvordan kjønnsorganene mine ser ut eller hvordan jeg har sex med partneren min, for eksempel. Det er virkelig ikke mer greit bare fordi noen sitter i rullestol eller har partner av samme kjønn. )

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat