Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-24, 09:53   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferietanker - England og Skottland med tog

England er et strålende land å ta tog. De har jo så mye av det.

Jeg vet at Kanina var på togferie i England i fjor, så det går jo an å kontakte henne.

Min erfaring fra interrail er at det er fornuftig å ikke bite over for mye på en gang, så "bare" England og Skottland tenker jeg at er mer enn nok. Det kan jo bli en veldig variert ferie.

Dere må sjekke ut muligheten for å bruke "one country pass" fra interrail. Ellers er det sånn i England at det er MYE dyrere å kjøpe billett rett før man skal reise. Det er derfor mye penger å spare på og planlegge i god tid. I tillegg er det veldig mange aktører som betjener det britiske jernbanenettet, og det er ikke sikkert at alle som inngår i billettsamarbeidet.

Sist redigert av Tjorven : 12-01-24 kl 12:37.
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat