Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-24, 17:20   #47
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filosofi (transperson som eksempel)

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har tenkt en del på dette med plikt til å sette seg inn i ting, som vi diskuterte litt tidligere. Og jeg mener at som samfunnsborger, har man en plikt til å sette seg inn i temaer som er en del av samfunnsdebatten. Å lære seg om strukturell rasisme, selv om det ikke rammer en selv, for eksempel. Få med seg at man ikke lenger bruker ordet på n om hudfarge eller grupper av folk. Det er noe jeg forventer av folk rundt meg, og jeg blir overrasket når jeg møter folk som er helt uvitende om slike temaer.

Dette!!

Sånn ellers så er det ikke noe jeg opplever at jeg trenger å spørre om i møte med transpersoner annet enn pronomen, hvis jeg er i tvil.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat