Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-24, 14:00   #140
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.864
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Kjøpte pent brukte sko på Tise, skoene er fine, men ett nummer større enn oppgitt i annonsen, og for store. Selger ganske nebbete og uten å unnskylde. Hvis jeg returnerer skal hun ihvertfall ikke betale tilbake mer enn hun fikk, altså skal jeg betale porto, kjøpsgebyr og returporto når hun har oppgitt feil størrelse. . Jeg gruffer her og skal svare pent etterpå.

Jeg kjenner ikke den plattformen. Finnes det noen admin eller noe som kan gripe inn her? Det er jo juks og fanteri. Alle kan gjøre feil, men de som ikke vil rydde opp etter seg når de har gjort feil bør jo fjernes fra sånne steder.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv