Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-07, 15:30   #5
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det bare offentlige ansatte ...

Skulle sikkert postet det under Spikerhjørnet, så en evt modde får flytte det hvis det er feil.

Selv om det er arbeidernes parti, så må en vel ikke jobbe i det offentlige? Eller er det fordi de som jobber i det private ikke vil/kan engasjere seg. Synes det er greit med litt spredning i type stillinger for å "se" verden fra flere vinkler. Gjelder sikkert det samme for høyre, men den listen har jeg ikke sett. Stemte selv Arbeiderpartiet ved sist valg (da vet dere det),så det er ikke det at jeg har noe imot det meste av det de står for. Men jeg bare synes den var veldig lilla (eller smålilla) som Lilleru sier.
Er det slik synes dere, at de fleste på listen over de forskjellige partiene har de samme type stillingene?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat