Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-24, 20:03   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.685
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snacks som metter litt

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg tenkte faktisk på noe av det samme, men tenkte at jeg da må bake et godt brød, og det gidder jeg ikke. Men jeg kunne jo selvsagt kjøpt et. Vet ikke helt hva slags, jeg tåler ikke gjær, så jeg kjøper aldri brød…

Du kan også lage slike brødpinner som er min go-to i slike situasjoner. Kjøp ferdig pizzadeig (rektangulær, ikke rund), klin utover litt pesto (jeg bruker rød), og litt revet ost på halve, brett andre halve over, del opp i strimler som er ca 2 cm brede, tvinn dem, og legg dem på bakepapir. Jeg pensler med litt olje og strør på litt flaksalt, før jeg steker dem på 180 grader i 10-15 min. Det er veldig enkelt, men samtidig ser det fint ut og smaker veldig godt. Kan spises sammen med ost og frukt, eller med grønnsaker og dip, som tilbehør til suppe, tas med som bidrag til tapasbord etc ...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat