Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-24, 08:22   #97
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.937
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makta - hva synes du?

Jeg syntes også at talen fungerte godt. Og i det hele tatt at de dvelte på Utøya og opplevelsen og den uskylden som vi vet at kommer til å bli brutt. Fokuset på båtene og vannet og det vi vet om de som måtte rømme der. Jeg har ingen AUF/Utøya forbindelse og selv for meg er dette sterkt.

Og så likte jeg grepet med forsoningen mellom Gro og Reiulf og at de også selv kommenterer i serien at dette jo ikke skjedde i virkeligheten. Litt som da Gro i episoden foran begynner å krangle på manus. Og han som spiller Berge lurer på om det er hans spill det er et problem med.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat