Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-24, 21:29   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg tror kanskje jeg ville satset på å ha klær som er utenom sesong/brukes sjeldent på gjesterommet. Da slipper man å måtte inn på et gjesterom som er i bruk av gjester for å hente klær.

For min del har jeg ingen problemer med å ha klær i koffert/bag når jeg besøker noen og ikke pakke ut.

Takk for innspill!

Jeg liker å ha alle mine klær tilgjengelige til enhver tid, og mannen bruker t-skjorte og dongeribukse (og kun det) året rundt…

Men jeg ser poenget ditt.

Enig i det om gjester, men jeg tenker litt på sønnen som er hjemme over lenger tid. Det blir på en måte rommet hans. Men på den andre siden kan han jo i teorien sove i loftstua. Skal ha sovesofa der. Og det er jo kun noen år han er student.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat