Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-24, 14:58   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.985
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er noen stretchlaken bedre enn andre?

Disse fra Kid er dobbeltvevd/strikket og derfor ekstra tykke. Det er de aller beste synes jeg. Minuset er at de kommer kun i hvit, men det lever jeg godt med. Man merker forskjell i tykkelsen umiddelbart hvis man sammenlikner med ordinær jersey. Har ikke fått hull i noen av de laknene verken hjemme eller på hytta. Vi har én i familien som er god på å få hull i både klær og laken, men disse holder.

Apropos hull; kan det være at man har f.eks. en ring som hekter seg i lakenet? Jeg hadde det en gang, men man merker jo ikke det i søvne.

Jeg liker ikke å sove med andre typer laken en jersey, så har ikke andre anbefalinger når det kommer til valg av stoff.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat