Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-24, 15:03   #2
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Egen garderobe på gjesterom?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk for gode innspill!

Gjester «driter jeg i» (misforstå meg rett) , de trenger ikke et helt skap. Men jeg kjenner på det med sønnen min. At han liksom ikke får «eget rom» når han kommer hjem. Han har fire og et halvt år igjen av studiene i en annen by. Det er jo ikke akkurat det at et garderobeskap (eller tre) er avgjørende, men jeg kjenner på at vi nærmest «kastet» ungene ut og startet med å totalrenovere straks de flyttet. Er redd han ikke skal føle seg hjemme. Har ven tenkt at han bør ha gjesterommet som eget rom med egne ting. Men han trenger ikke plass til alt han eier. Det er i Bergen uansett.

En kommode på soverommet kan funke bra om dere ønsker det ekstra møblet, om ikke så kjør mannens klær på gjesterommet. I lange ferier kan det kanskje være trøblete når sønnen er hjemme, men jeg tenker det løser seg ved å lage litt plass til han i skapet når han er hjemme og ved å eventuelt legge frem klær dagen før for mannen om sønnen er av typen som sover lenge. Jeg tenker ikke skapplassen eller eget rom er avgjørende for om han føler seg velkommen.

Du kan jo også høre med han hva han tenker (om du er villig til å faktisk høre på hans innspill). Hos oss (som har gjort noe av det samme som dere, men ikke har et ekstra gjesterom til sønnen) var det sønnen selv som sa at han ikke trengte et eget rom, og det løste mye for oss.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat