Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-24, 08:25   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stekeovnsdøra - åpen eller lukket?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Det har vel noe med hyppighet å gjøre også, steker du kalkun hver dag?

Gjør det forresten selv for å se om rundstykker, pommes frites eller annet ser ferdig ut. Eller røre litt i rotgrønnsakene. Men ikke hver dag.

Nei, men jeg bruker jo ikke stekeovnen hver dag heller. Og det hender jo aldri at jeg ikke åpner døra og lar den stå litt oppe, uansett om jeg lufter det ut eller ikke. Tar mat inn og ut, sjekker om fisker er gjennomstekt osv. om ovnen ikke tåler at varm luft kommer ut av frontdøra så vil den jo ikke tåle dette heller på sikt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat