Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-24, 20:49   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.946
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Miraklet i Gullspång


Der er så sykt mye jeg lurer på at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. For å starte med den drapssaken. Ja, for det er vel åpenbart at det er det? Er det ingen som tar tak i den? Noe cold case-greier, eller noe?

Og: Jeg fatter heller hvordan det kan være DNA-match på den ene testen, men ikke den andre? Det er noe som skurrer enormt. «Katten sitt blod», haha. Blodprøvene ble jo tatt på film!? Sljønner at det kan forekomme feiltolkninger, men her er det jo mye annet (feks fødselsdato) som stemmer?





Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat