Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-24, 20:22   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.699
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Først lo jeg, så ble jeg lei meg»

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg skjønner heller ikke problemet her. Det er et overslag for å beskrive en situasjon. Mannen er mye borte. Det er kjipt. Og det er ikke sammenlignbart med aleneforeldre, det er ikke den samme situasjonen.

Har ikke lest saken for sånne ting kjeder meg så usigelig, så seff, om hun står og påstår at hun har verdens vanskeligste liv så er det jo pussig, men tipper det hadde gitt andre reaksjoner enn «hun kan ikke regne».

Nemlig. Du kan ikke sammenligne en som savner sin bortreiste kjæreste med en som er singel og klarer seg fint uten kjæreste. Det er jo ikke bare av praktiske grunner man ønsker å ha partneren sin hjemme.

Og det er vel poenget her, han er mye borte. Ikke nøyaktig hvor mange timer de har samvær, regnet med eller uten hvor mye det soves eller jobbes, delt på hva.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat