Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-24, 10:27   #65
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.660
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er du villig til å betale for en kanelsnurr?

Det tror jeg ikke, fordi EH ikke tilbyr et "bredt" utvalg mat på samme måte som Jordbærpikene. Du skal ikke være mer enn bare bittelitt kresen for å ikke finne mat på EH, og det er ikke alltid det er nok med bolle og kaffe. EH er heller ikke et barnevennlig sted på noen som helst måte. Det skjer ekstremt sjelden at vi spiser mat på kjøpesenter, men når vi gjør det, er det Storo-senteret (Oslos største senter), og der går vi på Jordbærpikene fordi vi anser det som et bedre alternativ enn McDonalds, og ingen av bakeriene har mat barna våre spiser. Det er alltid fullt på Jordbærpikene, så jeg er null "bekymret" for at de skal gå nedenom og hjem. Å sammenligne Jordbærpikene med EH er i mine øyne som å sammenligne Joker med Narvesen. Det er to helt ulike konsepter. Jordbærpikene overlever fordi de er inne på senter, tilbyr mat som alle liker (helt plain burger og pannekaker for eksempel) og har sitteplasser som inviterer til å sitte en del lenger enn barkrakkene på Kaffebrenneriet gjør, og ikke minst har plass til barn og tilrettelegger for barn. De gir til og med alle barna "gratis" is, foreldre på shopping elsker sånt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Sist redigert av Input : 12-02-24 kl 10:32.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat