Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-24, 10:46   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vindu litt åpent hele døgnet

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Det er vel helt vanlig? Jeg har soveromsvinduet mitt på gløtt året rundt, og det samme på et av de andre soverommene. Har aldri falt meg inn å tenke på om det påvirker temperaturen hos naboene over; det kan umulig være mitt ansvar.

Helt enig. Dette fniste jeg litt av, beklager.

Vi har soveromsvinduet åpent hele året. Da det var rundt -20 for noen uker siden, lukket vi det inntil, men ikke ordentlig igjen. Vi har også 17-19 grader temperatur i oppholdsrommene, og tenker ikke på oss selv om spesielt eksentriske. Vi har det varmere på badet, men jeg synes veldig ofte at andre folk har det helt grusomt varmt på sine bad og føler behov for å kle av meg for å gå på do. Så folk som kommer hit synes sikkert vårt bad er iskaldt.

Varm luft stiger oppover og presser kald luft nedover, så dette påvirker ikke deg uansett.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat