Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-24, 13:06   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vindu litt åpent hele døgnet

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, det håper jeg virkelig ingen har. Men sånn generelt så skal det lønne seg å lufte mye med fullt åpent vindu og ikke ha åpent hele tiden når man ikke heller trenger kulden, har jeg lest.

Ja, det er det sikkert, men i praksis fungerer det ikke slik for oss i alle fall. Jeg kommer ikke på å gå inn på soverommet og vrenge opp vinduet før jeg skal legge meg. Og kommer heller ikke på å lukke det hver morgen. Og om det "lønner seg" eller ikke tror jeg er svært lite målbart, både når det gjelder energiforbruk og luftkvalitet. Så jeg ser ingen grunn til å lukke det. Vi har mye mer å hente på andre områder, når det gjelder strømforbruk.