Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-24, 19:20   #12
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.704
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trondheim med 16-åring

Akkurat Mat er Trondheim gode på. Slår og et slag for Edoramen. Jeg synes annen ramen er nedtur etter å ha spist ramen der. Frida er og godt. Jeg liker kalas og canasta på Bakklandet godt og. Det er mattilbud gjennom VG på flere restauranter. Blant annet Frida, Troll og Gubalari. (Jeg var på sistnevnte forrige uke og ble ikke imponert, men kan være uflaks)

Det har nettopp åpnet en ny restaurant på tollboden (like ved Rockheim) - og en annen restaurant som heter Sanoi har nydelig mat. (Asiatisk) - det er «endelig mandag-tilbud hver mandag hvor utvalgte restauranter tilbyr middag for 175 kroner.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat