Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-24, 11:55   #655
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråd #17

Vi skal over til free seating og clean desk på jobben min. Mange spennende innspill her. Har snakket med mange at det noen bedrifter som har et booking system slik at man kan sitte på samme pult i opptil en uke. Syns også Mys innspill om forskjellige soner var interessant.

Jeg sitter i landskap nå og jeg syns teams møter er det mest utfordrende. Syns det er tungvindt å flytte på meg for det er stor mangel på stillerom, og det som er nærmest min plass er satt opp til samtaler så da har jeg ikke tastatur, mus eller flere skjermer tilgjengelig, noe jeg ofte har bruk for i teamsmøter når vi skal løse saker.

Jeg plages i liten grad av at andre har teams møter i nærheten, blir det forstyrrende så henter jeg meg en kopp te eller setter på hodetelefonene, som er støyreduserende.