Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-24, 09:37   #68
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.527
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommune vil kun motta flyktninger fra Ukraina

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Vår nåværende stortingspresident kom som flyktning, og alle vet jo at det er bare problemer med han.

Det er selvsagt unntak, men generelt sett er det å ta imot flyktninger er en belastning. Jeg tror ikke egentlig du er uenig i det - det kan jeg dra frem massevis av statistikk på.

Og det er jo helt naturlig. Flyktninger er jo per definisjon mennesker som trenger hjelp og bistand. Hvis Norge som nasjon ønsker seg personer som bidrar utelukkende positivt til Norge bør vi i større grad øke for arbeidsinnvandring. I byggebransjen i Norge er det mange saker som er kloss opp til slaveri (og her kan jeg jo dra frem feks https://fairplaybyggoslo.no/om-oss/ ).

Det å ta inn folk å utnytte dem gir oss (Norge) goder. Det å hente inn folk for å hjelpe dem er en belastning. Det er utrolig viktig at man (norge) gjør noe for å forhindre at vi ikke går over smertegrensen.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 17-02-24 kl 10:13. Årsak: Mobil = skrivefeil
him er ikke aktiv   Svar med sitat