Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-24, 10:16   #72
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.485
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommune vil kun motta flyktninger fra Ukraina

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, det vil jeg tro. De virkelig ville diskusjonen jeg har vært I når jeg er på nett, går alle på språkbruk.
Det virker jo ikke som Drammen kommune har fått det med seg? Jeg vedder på at grunnen til de ønsker å ta kun imot folk fra Ukraina er at de tror det blir mindre kostnadskrevende. Og det jeg starter mitt innlegg med er: Alle flyktninger har problemer. Kanskje kommer kostnaden på et annet budsjett, men den kommer. Igjen: hele poenget med å ta imot flyktninger er at de trenger hjelp.

Ok, det virker ikke som du helt skjønner hva jeg reagerer på: syns du det er greit å «tabloidisere» om mennesker slik du gjør? Syns du det gjør det til en bedre samtale? Tenker du at det er helt ålreit om folk med flyktningbakgrunn leser det du skriver?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat