Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-24, 14:23   #388
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.698
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

I dag lurer jeg på om vi bør sette opp nytt disse stativ/huskestativ/reiestativ, hva du enn kaller det.

Da vi flyttet inn her for 12 år siden satte vi opp, eller muligens var det året eter, et sånt av rundstokker fra Felleskjøpet med sklie og husker på. Har byttet ut hva som henger på litt underveis, hatt sånn får babyer en stund, og sånn fuglerede og en vanlig de siste årene.

Men den er pill råtten og faller sammen nå, så den må fjernes. Den er støpt fast nedi bakken så den delen sitter sånn sett, men den er råtten. Mellomste satte seg i stigen opp der skila har vært i dag og fikk deler av stativet i skuldra. Ingen tvil om at det må fjernes.

De to vi satte det opp til er tenåringer innen det gjøre noe (det er helt absurd, men ja, om få dager har vi to tenåringer i hus!!!)
Yngste er 8. Og hun mener vi trenger et nytt.

Og jeg er usikker på om det er hennes iboende motvilje mot å kvitte seg med noe som helst (hun har lekekjøkken på rommet sitt enda. I bruk til stabling av alt mulig annet for hun leker jo ikke med det. Men det må ikke bli kastet eller solgt må vite. Da jeg lurte på om fetteren lukke overta Duploen for et par år siden begynte hun å leke med den igjen. Og for all del, søken fremholdt at deler av det var deres ....)

Eller om en 8 åring faktisk fortjener å ha huske og sklie i hagen noen år til ?

At vi skal sette opp trampolina er det ikke tvil om.
Sandkassa er grodd igjen og det vurderes å gravde den opp og fjerne den, råtten den også, den sto der da vi overtok huset, vi bare tilsatte mer sand)

Men huske er jeg usikker på. Den henger jo tenåringer også og slenger i den fuglerede-huska hele sommeren, mens de skravler. Men det gjør de like gjerne på trampolina ?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat