Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-24, 15:08   #71
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.117
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

De henter søppel annenhver uke, så jo, det blir faktisk stappa hos oss.

Annakvar veke her også, men det går bra dei gongane vi gløymer å køyre den ned og det går fire veker mellom henting også. Då inkludert hundebæsjeposar i dunken.

Så, for å fortelje kor edel hundeeigar eg er:
- tar alltid med pose heim eller kastar i offentlege søppelspann hvis det fins langs vegen
- i lite trafikkerte skogsområde kastar eg lorten bort og vekk i eit kratt/godt utanfor eventuell sti
- eg har framleis dårleg samvit for posen eg gløymde igjen på ein kolle fpr 2-3 år sidan og det ikkje var anledning til å gå turen ein gong til for å ta den med
- om hunden har diaré så finn eg alltid ein stein å legge over, med mindre det er på gras slik at eg kan skrape opp det verste

Eg er rett og slett kjemperedd for å bidra til drit-irritasjon og eg ser på det som uproblematisk å ta ansvar for det som min hund produserer.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat