Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-24, 16:30   #5
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tett dusjkabinett

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Har du latt det stå lenge, sånn over natta omså? Og så veldig varmt vann for å løse opp alt etterpå - jeg pleier å koke opp vann, eller helt kokende tør jeg ikke tømme i dusjkabinett-sluken (plastgreier).
For jah, det samler seg opp hår der. Kan lønne seg å forebygge med Mundin av og til.

Takk for tips. Har stått siden 9 i morges.

Har hatt dette dusjkabinettet selv, nå leier jeg.

Billigste man fant på nettet. Det tettet seg da også veldig tidlig, sånn i 2. måned en person brukte det. Og det virker som det er hår som kommer opp ja.

I tillegg var det jo brukt av den personen som leide her før meg, og tydelig uvasket da jeg flyttet inn. Herlig.

Kan prøve med varmt vann Eller vente til i kveld og se om mesteparten av vannet har rent ned, og da prøve med mundin.