Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-24, 10:33   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trondheim med 16-åring

Vi hadde en skikkelig fin tur.

Knerten kjenner nå at han er litt mer kjent i Trondheim, og det var jo målet. Vi gikk mye rundt omkring, og besøkte Gløshaugen på en av turene. Vi var også inni Nidarosdomen, og der var det veldig lite folk på en mandag formiddag så denne gangen fikk jeg sett meg ordentlig rundt (forrige gang var midt på sommeren og det var stappfullt).

Men vi fant veldig gode restauranter, og det var helt knall. Knerten og jeg deler interessen for god mat. Vi spiste ramen på Edoramen den første kvelden. Sleit litt med å finne frem, men vi var enige om at det var verdt turen. Dagen etter ble det lunsj på Frati av nostalgiske årsaker for mor, og middag på Graffi for at knerten skulle få biff. Og den siste dagen var det middag på den meksikanske restauranten Frida - som vi begge var svært fornøyde med. Vi fikk til kaffe og kanelsnurr på Dromedar også, og det var jo stas.

Jeg har fått pratet MASSE med en ellers litt mutt 16-åring, så det var verdt turen.

Til de toginteresserte kan jeg meddele at SJ skal få skryt for uhyre smidig overgang mellom Fåvang og Ringebu, så selv om det tar tid, så føltes det helt greit å ta tog med en bitteliten busstur.