Tråd: Reise i Kina
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-24, 15:54   #10
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.473
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Reise i Kina

Ut over vanlig sightseeing, var det utrolig interessant å gå turer i parkene veldig tidlig om morgenen, i god tid før soloppgang for å se alle de merkelige tingene folk holdt på med. Alt fra å henge i trær, dans, tai chi, lufting av undulater i bur etc. I tillegg anbefaler jeg alltid å besøke markeder, gjerne med guide så man får en forklaring på alle de spennende råvarene som selges og aller helst å være med på en street food tour så man får smakt på ting man ellers ikke hadde turd å smake på. Og ta med dopapir når man er ute rundt omkring (snakker av erfaring etter at jeg måtte ofre en side fra guideboken min i et nødens øyeblikk ).

liefje er aktiv nå   Svar med sitat