Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-24, 13:48   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.715
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! 80-tall på budsjett?

Jeg tenker mye ligger i hår og make-up. Man kommer langt med tupert hår, blå øyenskygge og rosa skimmerleppestift. Store øredobber i knæsjfaget plast (vet ikke om det kan kjøpes noe sted da), eller store øreringer (det kan i alle fall kjøpes på sånt som H&M eller Glitter for en billig penge).

Når det gjelder klær så tror jeg man kan finne mye i bruktbutikker, og mye har jo vært i dagens motebilde en stund også. Men når jeg tenker på 80-tallet, så tenker jeg på lyse, hullete jeans brettet opp i bena og snurpet sammen høyt i livet med tynt belte, og oversized t-skjorte, kanskje klippet til for å ha stor halsåpning/off shoulder. Masse armbånd eller skinnsnorer rundt håndleddene.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat