Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-24, 12:44   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.744
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helg i Bergen med 18-åring - tips!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg var nylig på tur med 16-åringen min. Bare han og jeg. Og det var virkelig helt utrolig stas. Vi fikk snakket så mye og godt sammen. Så hvis man kan, så anbefaler jeg en liten utflukt.

Vi var i Trondheim, men det er jo egentlig ikke viktig hvor man drar.

Enig! Gleder meg til tur! Selv om hun nok kommer til å henge mest med søskenbarnet og samboeren, og jeg mest hos min venninne, så kommer vi jo til å være en del sammen også. Selvsagt på reisen til og fra, men jeg antar store deler av fredag, siden vi lander kl 10, og da er min venninne på jobb og nevøen min har forelesninger (samboeren hans har visstnok fri, så hun vil kanskje henge litt med oss). Vi var på tur til Stavanger sammen for to år siden, bare vi to, det var i alle fall veldig koselig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat