Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-24, 00:18   #108
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.011
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Både svarene her inne og fra hundeeiere jeg kjenner IRL peker i retning i at man "alltid tar posen med tilbake" og at man bare legger den igjen på veien en sjelden gang. Likevel er det hundedrittposer og hundedritt overalt når jeg går på kjente turstier. Jeg lurer på om folk egentlig uttaler seg om hva de i teorien bør gjøre og hva de ønsker å gjøre, heller enn hva de faktisk gjør.

Det er vel også en viss sjans for at FP og folk som svarer i denne tråden ikke er representative for Folk Flest. Jeg ville neppe hatt lyst til å svare her at "jeg syns ikke at det er så nøye å plukke opp etter hunden min".

Min erfaring er som Timars: Ja, det er masse bæsj i grøftekanten (som jeg må spyle av min hund, gatefeieren), men det bor også avsindig mange hunder i vårt område, som alle bæsjer mange ganger om dagen. Det hadde vært MYE verre hvis ikke de fleste plukket opp så godt som hver gang.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat