Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-07, 22:14   #116
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?

Mamma trøster meg når jeg er syk, hjelper meg med jobben når jeg står fast og er en engasjert og flott mormor.

Egentlig har det de siste årene blitt mer at vi er et team enn at vi har et typisk mor-datterforhold. Vi hjelper hverandre med å ta oss av morfar, vi jobber delvis med det samme, jeg hjelper henne med det jeg kan og hun hjelper meg med det hun kan. Det føles godt, spesielt siden jeg er yngste barn og sto i fare for å bli dullet bort og alltid sett på som "lillesøster".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat