Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-24, 09:57   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legging av parkett, retning

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Poenget er at møtepunktet mellom de to kanskje motstridende parkettene er så lite som mulig. Jeg ville (med forbehold om at jeg ikke har sett rommene og lysforhold) gått for parkett i vinkel når overgangen mellom de to retningene er såpass liten som det du beskriver og at det faktisk er to tilstøtende rom. Da kan parketten følge lengderetning til trapp og gangrom og du får en sammenhengende løsning for stue og kjøkken. Men det er du/dere som skal leve med det.

Ja, sånn ja. Da var det bare det med «parkett i vinkel» jeg først ikke forstod helt, men det er nok det samme som jeg litt klønete beskrev som «på tvers».

Ja, løsningen din foreslo byggefolkene. Jeg var først enig, men er nå i tvil og tror jeg vil ha lik retning i hele etasjen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat