Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-24, 14:40   #55
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.698
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg har brukt uforholdsmessig mye tid på å avklare hva som er opp og ned på en penis. Og innser at jeg er en av kvinnene PWA skrev til. For jeg er usikker.

Ja, det er litt av en utfordring. Men jeg har konkludert med at det ikke er så viktig heller, men jobb er jo bare å ta i mot uansett.

Jeg må innrømme at jeg er veldig forundret over at opptakten til årets kvinnedag var en diskusjon med premisset at kvinner har et moralsk ansvar for å ligge med menn og seriøs forsking på om feminister hater menn. Jeg synes det er absurd og utrolig trist.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat