Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-07, 22:25   #54
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Pappa har alltid vært perfeksjonist og ventet seg det beste av meg. Det har ført til at jeg selv også forventer det beste av meg selv.

Han er min multirådgiver, min fremmedordbok, min moralske rettesnor, mitt forbilde, tidenes beste sjef, en engasjert morfar som er rørende glad i sine barnebarn, min (og mannens) støtte i vanskelige tider.

Før var han nok en lukket mann som var sparsom med å si hva han følte, også til sine barn. Den dagen han og mamma kom inn på barsel og fikk se sitt første barnebarn, min første sønn, forandret alt seg.

Ja, jeg er pappajente, og jeg er stolt av å si at jeg har arvet mye av min far!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat