Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-07, 22:45   #8
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tror de det hjelper?

Jeg har studert markedsføring, og det er forbløffende hva små ytelser kan gjøre med folks holdinger. Dette gjelder da spesielt de som ikke har noen bestemt holdning i en sak, ikke den gjennomsnittelige FP-er med andre ord. Herregud, folk reiser jo milevis for å få litt gratis marsipankake i en butikk, og handler da gjerne samtidig, selv om butikken kan være både dyr og dårlig.

Jeg er i alle fall en lettlurt og enkel sjel (om enn ikke i valgsammenheng ). For et par måneder siden var jeg både glad og fornøyd med at begge ungene fikk med seg både badehåndklær, tegnesaker og sparebøsser etter et møte i banken. Sjokolade fikk vi også. Men da jeg tenkte på den totale summen banken kommer til å tjene på oss de neste 30 årene, burde vi vel egentlig i det minste fått en hotellweekend eller et boblebad.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat