Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-24, 14:28   #827
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.241
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg underviser i faget samfunnskunnskap og elevene mine er voksne. De fleste er innvandrere, men ikke alle. De som ikke innvandrere, er oftest folk som har vært litt på utsiden av samfunnet, ikke fullført videregående, mange er uføre. Og i forrige uke hadde jeg en oppgave der de skulle drøfte hva som kan føre til mindre tillitt i samfunnet og gjerne bruke eksempler fra ting som skjer nå. Veldig mange av dem har brukt Erna Solberg/Sindre Finnes og Bjørnar Moxnes som eksempler, og det interessante er at de er mye sintere på Moxnes enn på Solberg/Finnes. Det synes jeg er overraskende, og interessant.

Det var overraskende, ja. Hvorfor er de det?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat