Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-24, 11:59   #24
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.696
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Altså, jeg skjønner jo grunnen, og at det er noe dere er pålagt, jeg trodde ikke dere gjorde det for moroskyld eller for å være plagsomme. Tanken er god den, og jeg skjønner også at det er ufarlig, bare en formalitet, ikke noe vi skal behøve å lese eller ta høytidelig eller forholde oss til, som vi bare kan hive i papirsøpla sammen med reklamen, og scrolle forbi i den digitale postkassa. Det blir bare litt mange varsler, i form av tilsynelatende formelle brev, med standardiserte advarsler som ikke er reelle, om at eleven må inngå avtaler som allerede er inngått, for ikke å miste vurderinger som det ikke er noen fare for at de skal miste, så det går litt inflasjon i dem. Med fare for at viktigere beskjeder drukner. Sammenlignet med ungdomsskolen, eller med da eldste begynte på vgs for to år siden, blir det ganske mye støy. Summen av all informasjon man må forholde seg til blir ganske stor til sammen.

Men for all del, noe problem er det ikke, og jeg har ikke klagd på dem, jeg har gruffet, i gruffetråden.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 15-03-24 kl 12:12.
My er ikke aktiv   Svar med sitat