Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-24, 15:47   #40
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.199
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Og selv hadde jeg 5 fraværsdager på vgs, alle på en uke i desember i første klasse og jeg fikk ikke karakter i flere fag den terminen pga manglende vurderingsgrunnlag (my ass) og overskredet fraværsprosent. Den gangen jeg gikk på vgs hadde vi også fraværsgrense, men da fantes det ikke gyldig fravær i motsetning til nå. Det var heller ikke noe tilbud om å ta de prøvene jeg hadde gått glipp av, mens jeg var på sykehus.

Samme skjedde meg faktisk, men det var i 3.klasse på vgs og jeg var borte litt lenger men lell. Ordna seg til vitnemålet da. Det er viktig å ikke springe til legen før fraværsgrensa er nådd da. Og så rasler vel politikerne med lenkene om at de kanskje skal gjøre om på fraværsgrensa. Men tiden får vise.

Jeg har ikke noe å gruffe over ellers.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat